- Trending zoekopdrachten
Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Bestelling en leveringen
Op bepaalde momenten kunnen we niet alle artikelen die je hebt besteld verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te houden van items die ontbreken in je bestelling.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling zullen doen voor items die niet zijn verzonden.
Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je je volledige terugbetaling niet hebt ontvangen na 5 werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Refereer in het webformulier naar het klantenserviceteam.
Controleer je bezorgdatum.
Je kunt de geschatte leverdatum vinden in je orderbevestiging.
Bestellingen worden binnen 3-6 werkdagen geleverd. Levering van maandag t/m vrijdag.
Traceer mijn bestelling
Controleer de trackinglink die je per mail hebt ontvangen. Houd in gedachten dat het tot 48 uur kan duren voor de tracking informatie beschikbaar is.
Of volg je bestelling hier aan de hand van je ordernummer.
Controleer je gegevens.
Log in op je account om te zien of je bezorginformatie en contactgegevens up-to-date zijn.
Niet thuis? Contrleer de buren of neem contact op met bezorgdienst aan de hand van de tracking informatie.
Neem contact op.
Is je bestelling na geschatte leverdatum nog niet geleverd, dan adiversen wij contact op te nemen met onze customerservice onder vermelding van je ordernummer.
Wanneer het product op het moment van bestellen niet meer voorradig blijkt, dan moeten wij helaas de order annuleren. Onze customerservice kan niet controleren of het product in de toekomst weer beschikbaar is. Bekijk onze nieuwste collectie hier.
Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie in het privacybeleid van Klarna.
Klik hier voor het privacybeleid van size?
Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.
Een groot deel van onze bestellingen komen vanuit de UK en hebben sinds januari een langere levertijd. Dit komt omdat wij en onze bezorgpartners wijzigingen aanbrengen in onze bezorgdiensten om aan het nieuwe douaneproces te voldoen. Wees gerust, wij zullen geen douanekosten doorberekenen en zullen het volledige bedrag dan ook betalen.
Controleer de trackinglink die je per mail hebt ontvangen. Houd in gedachten dat het tot 48uur kan duren voor de tracking informatie beschikbaar is.
Of volg je bestelling hier aan de hand van je ordernummer.
Mogelijk ontvang je informatie per mail of sms van de bezorgdienst.
Helaas is het niet mogelijk om een order te annuleren.
Mocht het product niet gewenst zijn is het altijd mogelijk te retourneren. Bekijk hier onze retour informatie.
Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
Product(en) niet geleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen leveren. Als dit het geval is, laten we dit weten per mail.
Terugbetaling
Voor de niet geleverde producten ontvang je een volledige terugbetaling.
Heb je geen bericht en-of teurgbetaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Prijs: €4 of GRATIS verzending vanaf €100
Bezorgtijd: 3-8 werkdagen.